fredag 17 december 2010

Fredag hela veckan

Usel uppdatering från min sida, jotack jag vet! Men har haft annat för mig idag faktiskt och sen har datorn börjat krångla värre än gårdagen, återigen. Men nu är den fixad och allt är som det ska vara. Och det tackar vi Jonas för :-)

Dagen i sig har i stort spenderats med en telefon i handen på ett eller annat vis. Viktiga telefonsamtal och telefonköer hit och dit. Men efter lite väntade kom jag fram och fick det jag skulle göra klart. Och det var just det som var tanken. Annars har jag efter många om och men valt att spendera min dag med mammsen i och med att jag gör min första jobb dag imorgon. På en restuarang dessutom. Wish me luck! Men som alltid är lite extra knäck aldrig fel. Pengar kan man icke få nog av, tro mig. Inte om man heter Felicia i alla fall. För att slösa är jag grym på :-D

I och med att jag gör första dagen på jobbet imorgon blir jag inte uppe allt för länge. Då jag vill vara utvilad med ett humör på topp. Och senare imorgon ska jag träffa Elin och det ska eventuellt hinnas med lite julklapps-köp och utgång på det. Om jag orkar det vill säga. Och sen för att inte glömma är det ju Robinson final imorgon också (NÖRD JAG ÄR) och den kan jag ju inte missa. Hahaha. Kryssningen ska bokas och jag ska även hinna med lite träning och solning på det. Ja vi får se vad som hinns helt enkelt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar