måndag 13 december 2010

Call from babylon

Spelas flitigt en måndag som denna, minnen återupptas. Och jag kan inte annat än skratta. Försov mig rejält imorse också. Jag som skulle göra comeback i skolan. Mohahaha. Men nu har jag i alla fall fått det bevisat, min telefon duger inte längre och jag gör inget annat än att längta till min iPhone kommer. Kanske ska satsa på en fet väckarklocka i julklapp? Kan vara något. :-D

Haft josefine och lill-killen på besök också. Hur mysigt som helst och som vanligt har jag en hel bok att berätta varje gång vi ses. Hur det nu kommer sig? Hahaha. Men hon lyssnar iaf och likt varje gång blir det en hel del skratt. Om nu ett skratt förlänger livet bör jag leva jävligt länge.

Skulle egentligen besökt frisören idag också, men icke. Fick flytta fram tiden till efter jul, så jag antar väll bara att det är för mig att bita i det sura äpplet och leva med mitt skatbo till hår ytterligare ett par dar. I värsta fall får jag väll bo i mössan. Det funkar ju det med!!

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar