tisdag 21 december 2010

What a day

Sagt och gjort. Varit barnvakt hela dagen och bakat ja det har vi också hunnit med. Och vet ni vad det bästa är? att jag klarade det. Inget bränt och inget gick knas, jag kan mig grej helt enkelt men det blir nog ingen bagare av mig inte. För fy så stressigt det blev tillslut när man fick lov att göra två saker samtidigt.. Men ätbart blev det och familjen vart nöjd. Och blir andra glada blir jag också det.

Efter baket och allt annat ståhej begav mig återigen till mamma för att se Ung&bortskämd finalen och det var absolut rätt vinnare av de som var kvar om ni frågar mig. Äntligen har föräldrarna insett att varken paulina eller karolina är eller någonsin var särskilt duktiga och framåt. Till och med jag skulle brilljera bättre och lägga ifrån mig allt vad smink heter för en stund. Det ni ;-)

Sammanfattar dagen med 3 ord- What a day. Från lek och bus till rinnande tårar och nedstämdhet sitter jag här. Herregud. Och i och med mitt konstanta gråtande tänker jag faktiskt lägga mig och verkligen fundera på hur jag ska gå tillväga. Släppa eller hålla kvar. Det är svårt, alldeles för svårt. Men ibland måste man följa sitt hjärta och göra det som man tror är bäst för sig själv hur jobbigt det än må vara och det är precis det jag tänker göra och jag tycker andra också ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar