söndag 19 december 2010

Born to be alive

Vore lite knepigt annars kan jag tycka...

Söndag idag och medans det är reklam från em-finalen i handboll passar jag på att underhålla er med lite uppdatering. Bra va? Och som ni kanske märker har jag som alla andra tänkt att kolla finalen. Ja menar det är inte alla gånger Sverige kommer till final så när de väl gör det får man offra sig tycker jag :-) (hörde nu att det är sveriges allra första mästerskaps-final de ska spela) Och så kan vi ju hålla tummarna på att de kammar hem detta! Dock tror jag Norge är lite starkare i sitt försvarsspel, men vi får se helt enkelt.

Beroende på vad klockan blir tänkte jag faktiskt ta mig en promenad och rensa huvudet lite. Det behövs!

Och nu till em-finalen och nationalsång. Mohaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar