onsdag 8 december 2010

Taste is king

Chips, cola, godis och en massa fett. Hur orkar jag? Är inte ens sugen och tycker egentligen inte ens att det är särskilt gott men ändå trycker jag. Bara för att trycka. Hahaha. Laddar även upp för morgondagen då jag ska plugga skiten ur mig och skicka in en ansökan till Big Brother. Jag menar, laddad måste man väll ändå vara? Det handlar ju inte bara om att skriva ihop någonting. Utan det ska ju vara bra formulerat ur ett bra perspektiv, ja ni hajar poängen. Och sen, ja då är det bara att hålla tummarna till tusen. :-) Sikken upplevelse!

Och egentligen skulle jag behöva er som lite hjälp och svara på lite frågor angående mig.

Ni kan vara anonyma det är helt upp till er själva, men en kommentar kan jag ju åtminstonde få. Men i alla fall. Frågorna jag vill ha hjälp med är dessa;

Varför skulle jag passa i Big Brother för överhuvudtaget?
Hur är jag som person?
Hur är jag att festa med?
Hur är jag mot andra människor, nykter som onykter?
Kan man lita på mig?
Vad tycker du är det sjukaste jag gjort?

Och sen får ni givetvis tillägga fler saker, bara kul för mig att veta. Ja, beskriva mig helt enkelt!

Nu åter till chips-påsen och Maria Wern.

Pusspuss

1 kommentar:

  1. folk kommenterar inget här ju,taskmörtar!jag ska avara på dessa frågor imorn när jag är pigg.

    SvaraRadera