måndag 27 december 2010

Learn by your mistakes

SÄNG, SÄNG OCH SÄNG. Det är just precis där  jag befinner mig just nu. Förstörd! Hahaha. Men man får skylla sig själv om man väljer att sitta uppe hela natten. Så är det bara. Dumma mig.

Menmen, det var inte det jag ville komma med i alla fall. Utan snarare vill jag påpeka en sak och ställa en fråga. Varför i hela fridens namn kallar de flesta av er mig moberg? Jag har faktiskt ett förnamn, nog för att mitt efternamn också är grymt men ja som sagt. Säg gärna förnamnet, börjar bli lite trött på hur man ständigt möts av att bekanta och andra skriker moberg efter mig. Hahaha. Nog om det.

Tänkte pallra mig upp ur sängen nu faktiskt, för att sedan ta mig en promenad in till bussen och grums. Ett besök hos frisören väntas både idag och imorgon. Ta ur och sätta om löshåret plus färg av utväxt. Så är ni riktigt snälla kanske jag bjuder på en bild senare ikväll. Med kort hår dessutom :-) spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar