måndag 20 december 2010

Beautiful monster

En ny dag med nya möjligheter.. Och också en dag närmare julafton. Vilket jag tycker är skönt och inte beroende på att jag längtar och gillar julen. För det gör jag inte, då jag tycker den är överskattad. Men mysigt är det givetvis då hela familjen är samlad :-)

Dagen idag började icke bra. Försov mig as usual och det blev därför ingen skola. Istället har jag betat av ytterligare en uppgift. Jag fick också farmors julklapp på posten idag och givetvis klarade jag inte att hålla mig då jag blev så jäkla nyfiken av vad det kunde vara. Så ja, jag öppnade det. Och i det var det en ring från smyckeskollektionen Kenza by guldfynd och två trisslotter. Och vann gjorde jag också, dock bara 75:- men det är ju alltid något. Så tack Farmor för den fina julklappen! :-)

(Där har ni den,  grymt snygg om ni frågar mig)

Och nu är det frulle som gäller. Sedan tar jag bussen till stan för att möta upp Liza för en fika! Mysigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar